petra_doporucuje

Petra Morávková stevardka naší společnosti JLV, a.s. – vítězka soutěže Tvář ČD 2008

NEVÁHEJTE a OCHUTNEJTE KOUSEK ITÁLIE 

Teplé Panini – Pollo a Quattro formaggio.
Určitě vám budou chutnat, tak jako mně!

Více info >>>

     

Anketa

Využili jste našich služeb a byli jste spokojení?
 

Napište nám

jlv@jlv.cz

SMS zprávu na číslo:
+420 606 606 188

OČEKÁVÁME VAŠE PODNĚTY, NÁVRHY NEBO STÍŽNOSTI.

Optimalizováno pro prohlížeč Internet Explorer 7 a vyšší.
Stáhnout aktuální verzi >>>

PRAVIDLA VĚRNOSTNÍHO SYSTÉMU V JÍDELNÍCH VOZECH, BISTROVOZECH A NA MINIBARECH SE SERVISEM JLV, a.s.

I. Úvod

  1. Speciální program pro věrné zákazníky (Věrnostní systém) je organizován a spravován společností JLV, a.s., IČ : 45272298 se sídlem Chodovská 3/228, 141 00 Praha 4, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 1430 (Organizátor).
  2. Věrnostní systém je určen pro zákazníky, kteří nakoupili zboží nebo služby v jídelních vozech, bistrovozech nebo minibarech se servisem Organizátora.
  3. Níže uvedené všeobecné podmínky Věrnostního systému stanovují práva a závazky jeho účastníků, tj. Organizátora na straně jedné a držiteli věrnostní karty Organizátora na straně druhé. Tato pravidla vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na internetových stránkách www.jidelnivozy.cz.

II. Všeobecné podmínky Věrnostního systému

  1. Definice:
    1. „Věrnostní systém” je bonusový program organizovaný a spravovaný Organizátorem, který umožňuje získat účastníkům věrnostního systému odměnu.
    2. „Věrnostní karta” je papírová karta, která je přenosná.
    3. „Účastník věrnostního systému” je držitel Věrnostní karty.
    4. „Odměna za věrnost“ je zavírací nůž s jedenácti funkcemi v dárkové krabičce.
  2. Podstata Věrnostního systému:
    1. V rámci věrnostního programu sbírá Účastník Věrnostního systému razítka na svou Věrnostní kartu za jím realizované nákupy zboží a služeb v jídelních vozech, bistrovozech a na minibarech se servisem Organizátora. Za deset nasbíraných razítek může Účastník věrnostního systému získat Odměnu za věrnost.
  3. Účast ve Věrnostním systému:
    1. Účastníkem věrnostního systému se může stát jakákoliv plnoletá osoba.
    2. Každá osoba se Účastníkem věrnostního systému může stát pouze jednou.
  4. Věrnostní karta:
    1. Každý Účastník věrnostního systému obdrží Věrnostní kartu Organizátora.
    2. Věrnostní karta je platná v jídelních vozech, bistrovozech a na minibarech se servisem Organizátora.
    3. Věrnostní karta umožňuje Účastníkovi věrnostního systému sbírat razítka na základě uskutečněných nákupů zboží a služeb Organizátora dle níže specifikovaných pravidel.
    4. Věrnostní karta opravňuje směnit Věrnostní kartu s desíti nasbíranými razítky za Odměnu za věrnost.
  5. Systém sbírání razítek na Věrnostní kartu Účastníka věrnostního systému:
    1. Organizátor se zavazuje držiteli Věrnostní karty umístit jeden otisk razítka Věrnostního systému na Věrnostní kartu za každých 50,- Kč (padesát Korun českých) hodnoty nákupu zboží a služeb v jídelních vozech, bistrovozech a na minibarech se servisem Organizátora.
    2. Na každou Věrnostní kartu je možné umístit pouze deset otisků razítka Věrnostního systému.
    3. Pokud má Účastník věrnostního systému nárok na počet otisků razítka věrnostního systému, který by přesahoval počet prázdných míst na Věrnostní kartě, má Účastník věrnostního systému nárok pouze na tolik otisků razítka věrnostního systému, kolik je volných ploch pro razítka věrnostního systému.
  6. Směna Věrnostní karty s deseti razítky věrnostního systému za Odměnu za věrnost:
    1. Účastník věrnostního systému má nárok na Odměnu za věrnost po nasbírání deseti otisků razítka věrnostního systému do své Věrnostní karty.
    2. Účastník věrnostního systému při získání desátého razítka předá Věrnostní kartu společně s kontaktními údaji obsluze jídelního vozu, bistrovozu nebo minibaru se servisem Organizátora, která mu o tomto kroku vystaví potvrzení.
    3. Organizátor zašle do 21 kalendářních dnů Účastníkovi věrnostního systému Odměnu za věrnost formou poštovní zásilky.
    4. Uvedením e-mailové adresy do kontaktů při předání Věrnostní karty souhlasí Účastník věrnostního systému se zasíláním novinek formou e-mailové korespondence.
  7. Ukončení nebo přerušení věrnostního systému:
    1. Organizátor si vyhrazuje právo kdykoliv ukončit nebo přerušit Věrnostní systém.
    2. V případě ukončení nebo přerušení Věrnostního systému bude Organizátor o tomto kroku informovat na webových stránkách www.jidelnivozy.cz
    3. Věrnostní systém je vyhlašován do 30. 11. 2010, nebo do vyčerpání zásob Odměn za věrnost, která činí 1.000 ks.
  8. Ochrana osobních dat:
    1. Kontaktní informace poskytnuté Účastníkem věrnostního systému, kromě e-mailové adresy, budou využity výhradně za účelem zaslání Odměny za věrnost a nebudou archivovány.
    2. Uvedením e-mailové adresy při předání Věrnostní karty za účelem zaslání Odměny za věrnost Účastník věrnostního systému souhlasí se zasíláním novinek elektronickou formou. Souhlas se zasíláním těchto novinek je možné kdykoli odvolat kliknutím na odkaz ve spodní části e-mailové zprávy, nebo zasláním e-mailu s žádostí o vyřazení e-mailové adresy z databáze pro zasílání novinek na e-mailovou adresu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript .
 


JLV, a.s., Chodovská 3/228, 141 00 Praha, tel.: +420 271 003 111. Design © MABEL